6.2.3. BÖL, PARÇALA, ÇÖZ

 


PROBLEM NEDİR? (VİDEO)



BASİT VE KARMAŞIK PROBLEMLER (EŞLEŞTİRME OYUNU)

* Bu oyunda yer alan problem durumlarına dair çözüm önerileri tespit edildikten sonra öğrencilerden bu çözümün uygulanması noktasında kullanılabilecek olası algoritmalar üretmeleri istenebilir.

ÇİZİM MAKİNESİ ETKİNLİĞİ (SCRATCH UYGULAMASI)

 “GÜLSE’NİN HİKAYESİ” ETKİNLİĞİ ALGORİTMA OYUNLARI


HAZIRLAYANLAR:

Hasan ERSOY, Eşref Ergin Ortaokulu – Nilüfer, Bursa

Nazife AYAZ, Alaeddin Keykubat Ortaokulu – Kepez, Antalya


Yorumlar

  1. Etkinlikler çok güzel derslerimde faydalanıyorum. Keşke 5. Sınıflar için de olsa. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun çok güzel etkinlikler. 5.sınıflar içinde olsa daha iyi olurdu. Çok sağolun emekleriniz için

    YanıtlaSil

Yorum Gönder